Wg mnie hamulce (dokładnie tarcze) są bardzo, ale to bardzo kiepskie. 2x razy się o tym przekonałem. 100 kkm na oryginałach, to naprawdę
To zależy od stylu jazdy . Jeżeli ciągle dojeżdżasz na luzie do skrzyżowań czy torów to i mogą się skończyć po 80kkm , U mnie jesst już 105kkm i jakoś w najbliższych 20kkm się nie zapowiada na wymianę . Klocki zostały tylko raz wymieniane.
Samiec, a na innych też w vw tak samo made in czech republik
Gość który sie nabijał ze skody w salonie Audi przy odbiorze A8 mało zawału nie dostał jak mu znalazłem z 10 różnych części na których był znaczek skody ale miał mine była bezcenna
Samiec, :twisted: :twisted: sie kolo zdziwił a na konie cjeszcze go objechałem na autostradzie :twisted: :twisted: 3.0 tdi fakt koleś sie napinał ale pamiętał że auto na dotarciu
silnik 1.9 Tdi 90km 1999r dzisiaj zauważyłem że jak dodaje gazu słychać metaliczny dzwięk na razie jest słaby ale nie wiem co to może być :?: i tylko kiedy jadę na luzie pracuje normalnie :?:
[ Dodano: Wto 08 Maj, 07 17:37 ]
może ktoś wie co się dzieje z wycieraczkami przez dwa tygodnie pracują normalnie a przez kolejne dwa prawie wcale tz.bardzo wolno
1) 100 kkm lozysko prawy przod.
2) 85 kkm gumy na drazku stabilizacyjnym
3) 60 kkm miska olejowa ( moja wina - nie trzeba bylo tak zasuwac po wertepach )
4) 115 kkm pedal gazu - w ASO powiedzieli ze padlo to pierwszy raz u nich i ze czas oczekiwania na nowy ok 2 tyg czasu. W koncu dostalem z rozbitej oktaski.
5) notorycznie pali mi zarowki z przodu ale to moze bys dlatego ze non stop jezdze na swiatlach.
Pozatym polecam kazdemu kto nie chce miec problemow z autkiem i chce zaoszczedzic na paliwie.
Autko spala mi na 100 km nie wiecej niz 5,0 l i to w cylku mieszanym przy 110 KM.
Skoda to super auto gdy się nie psuje ja użytkuje już trzecią miałem Felicje kombi 1.6 benzyna i nic Oktavie I TDI 90 Ps przejechane 240 tys. i nic a teraz Octavia II TDI 105 Ps i porażka po przejechaniu 50 tys poszła turbina po 80 tys uszczelka pod głowicą i jeszcze wiele drobrych aczkolwiek denerwujących usterek(całe szczęście że jest jeszcze na gwarancji ) ale sobie myśle że inne marki też sie psują i pozostaje jej cały czas wierny!!! SKODA !!!
Octavia II czerwiec 2005 1,9 tdi 105 Ps wersja Ambiente Kombi
Mam jeszcze cały czas problem z terkotaniem w lewym przednim kole przy skrecie w prawo i włączonym sprzęgle byłem już 3 razy w serwisie Skody w Kaliszu i po jazdach próbnych oni nic nie słyszą a mnie krew zalewa może miał ktoś podobny problem to prosze o wskazówki.
Jako takich usterek nie miałem ale najbardziej co mnie wk#$*&ło to osłona pod silnikiem. Nie wiem ale wydaje mi się że jej zaprojektowanie dali do przedszkola. Już nie jedną Octe widziałem z oberwaną osłoną. Moja powędrowała na śmietnik po N-tej próbie montażu. To jest chyba jedyny ale poważny mankament w Octaviach.
Aha jeszcze można by się przyczepić do tapicerki wzdłuż progów ale to już miejszy pikuś.
:zlo: :zlo: South Side Madafaka Knight Rider's :zlo: :zlo:............................... prądownia ...
- łożyska przednich kół na gwarancji
- linka w drzwiach od otwierania drzwi.
- spaliły sie juz dwie żaróweczki od postojowych. Kłopot polega na tym ze nie łatwo je wymienić samemu w xenonach
No i tyle na razie
- trzeba dolać trochę oleju między wymianami w aso.
149kkm - odpadl plastik oslaniajacy kierunek prawy, teraz moge lac wode do srodka i zrobic sobie DIY angel eyes
146 kkm - powolna agonia dwumasy - dziala do teraz, pitole, nie wymieniam, znac daje o sobie narazie tylko przy gaszeniu silnika
147 kkm - napinacz paska wielorowkowego sprowadzil mi do auta stado chrabaszczy ... coz, jak juz sa to niech beda
139 kkm - przeplywomierz, wymieniony w ASO na nowy, ktory znow siada ... ale gwarancja jest :twisted:
~140kkm - wszystkie plastiki w aucie juz nie maja takiego spasowania jak powinno, kanapa trzeszczy dajac niezly koncert, ale podkrecam cb lub radio na maxa i jakos tego nie slysze ...
147 kkm - powoli odpada ta listwa pod wycieraczkami, ktora trzyma szybe ... coz, szyba bedzie niebawem do wymiany, bo kropek jest wpizdziec, wiec i ta listwe sie naprawi.
Do tego wczoraj zauwazylem ze w grodzi silnika, zaraz pod ow listwa, pojawia sie rdza ... dziwna sprawa na fakt, ze auto nie bylo bite ani nic :roll:
Generalnie, poza tymi drobnostkami to jezdzi sie niezle :diabelski_usmiech
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
Dzida, te zamki tylnej klapy to jakaś trefna partia musiała być - ja mam auto z przełomu 05/06 i też wymieniałem ten zamek
jak na razie 26kkm i tylko ten zamek - reszta miód
Ja z końca maja 2005 i też mi w zamku plasticzek sie połamał. Ale zrobiłem na drut i działa jak miodek.
Zdravim
ja mam 2006 - i też już zamek nówka w aucie.. ;-)))
w maju tego roku rozłożył się na sam koniec pakowania auta do wyjazdu nad morze. skutek - rozpakowanie auta "od tyłu" :lol: by dosięgnąć do zamka...
Komentarz